JINJER





Jednou snad na samém začátku jejich cesty v jejich rodném městě někdo prohlásil za jejich zády: Nedojdou dále než na místní koncerty! Pouze patos a nabručenost! Dnes jsou JINJER jednou z nejlepších metalových kapel na Ukrajině se širokou popularitou jak v mateřské zemi, po celé Evropě, tak i v zámoří. Jejich heavy groove metal s prvky numetalu a progresivní death metal s moderními prvky, někdy také označováni nálepkou progressive/groove/metalcore/djent, si prostě podmanil rockový, potažmo metalový svět.

Kapela Jinjer vznikla de facto už v roce 2009 v nehostinné průmyslově založené oblasti v provinční Gorlovce, nedaleko Donětsku, kde má metalová subkultura velmi silné postavení a hned při rozjezdu vydali promo EP. Není však jasné, zda můžeme tuto sestavu nazvat skutečnou kapelou JINJER. Na vokálech byl chlapík jménem Max Fatullaev, který hned po demo snímku emigroval do Států. Po této sestavě zůstalo je to EP nazvané "Objects In Mirror Are Closer Than They Appear". A obecně z této sestavy zůstal jen jeden člověk - zakladatel kapely, kytarista Dmitriy Oksen.

Pravděpodobným skutečným výchozím bodem pro skupinu bylo, když Tatiana Shmailyuk nahradila předchozího zpěváka. Je třeba zmínit, že původně Tatiana nechtěla v kapele zůstat dlouho, takže si řekla a rozhodla, že na chvíli vypomůže přátelům. Ale jak se často stává, z dočasného se stává trvalé. Fenomenální zpěvačka Tatiana Schmailyuk, která svým mohutným řevem strčí do kapsy většinu chlapů a v mžiku zvládá s přehledem přepnout na bezchybný čistý vokál. Téměř současně se ke kapele připojil i Roman Ibramkhalilov, kytarista, jehož talent a dovednosti se staly jedním ze základů zvuku kapely. Trvalo téměř dva roky, než se ustálila sestava kapely v podobě, jakou známe nyní.

V roce 2010 JINJER zaznamenali a vydali na internetu dva singly s Tatianinými vokály a kapela si konečně začala získávat první fanoušky a popularitu, i když zatím pouze lokálně. Zároveň dostali první pozvání, aby si zahráli v regionálním centru v Doněcku a v dalších městech jeho okolí. Ale až do léta roku 2011 se kapele nepodařilo udržet stabilní a¨schopnou sestavu. Až poté, co se do kapely připojil Eugene Abdiukhanov (a-k Kostyuk), který se také ujal správy a propagace kapely, si Jinjer konečně získali "širokou popularitu" na undergroundové metalové scéně Ukrajiny.

Teprve rok 2012 znamenal pro kapelu raketový vzestup. Rok 2012 začal vítězstvím v soutěži MUZTORG, kterou pořádá obrovský mezinárodní řetězec hudebních obchodů pro kapely všech žánrů. Je vtipné, že JINJER získali šanci nahrát album zdarma ve studiu, které nikdy nenahrálo nic těžšího než pop, takže špatní tuto změnu nikdy nevyužili, snad k lepšímu. Také na začátku roku kapela vydala na internetu nové EP "Inhale, Do Not Breathe" a jejich první oficiální video "Exposed As A Liar". Video málem rozmtalo do vzduchu ukrajinskou metalovou scénu. Program živých vystoupení byl stále přísnější, vystupování na největším ukrajinském rockovém festivalu Best City UA, vrcholem koncertní činnosti kapely byla vystoupení na festivalu Loadfest 1.0 ve Lvově a v klubu BINGO v listopadu 2012, kdy Jinjer natočili nové video k písni "Scissors". Je ovšem třeba poznamenat, že po celý rok kapela cestovala výjimečně na vlastní náklady a hradila si dopravu, ubytování a stravování sama, ale žádné překážky nemohly hudebníkům zabránit v jejich úspěchu. Na konci roku 2012 je kontaktovala řecká značka Leaders Records a nabídla skupině Jinjer vydání EP "Inhale, Don't Breathe" oficiálně i s jejich dvěma největšími hity "Exposed As A Liar" a "Scissors". Vydání bylo rozšířeno několika dalšími písněmi a bonusy a řecký label je vydal jako plnohodnotné studiové album. Zároveň kapelu objevila rumunská promoční agentura Cavaleria Events a nabídla Jinjer turné po Rumunsku a Moldávii.

Rok 2013 tak začal turné s 15 zastávkami na Ukrajině, v Moldávii a Rumunsku. Vyvrcholením byl koncert v Kyjevě, kde Jinjer sdíleli pódium s německou kapelou Caliban. Ale měsíc před začátkem turné měla kapela projít těžkou výzvou. Bubeník Aleksander Koziychuk z nějakých rodinných důvodů a okolností odmítl vyjet na turné. Turné brzy selhalo. Následujícího rána však Eugene Mantulin, který předtím hrál s Kostyukem v jiných kapelách, reagoval na výzvu Jinjer posílit kapelu jako bubeník. Tento nepochybně talentovaný hudebník a skvělý člověk se dokázal naučit 11 písní Jinjer během měsíce. Vyjeli na turné, ale vrátili se domů jako naprosto odlišná kapela s jasnými cíli a plány. Mantulin zůstal v sestavě trvale.


Mezinárodní turné přimělo promotéry, metalové publikum a další ukrajinské kapely brát Jinjer naprosto vážně. Na konci jara vydala kapela nové lyrické video a singl "No Hoard Of Value", který naznačil některé stylové změny. Kapela vsadila na složitější instrumentální party a strukturu písní. Stylisticky Jinjer přešli od dogmat metalcore ke groove metalu, progresivnímu a občas dokonce k death metalu. Ukázkově sehrané duo kytaristů Dmitriy Oksen a Roman Ibramkhalilov, energický a charismatický basista Eugene Abdiukhanov a nadpozemsky rychlý a strojově přesný bubeník Eugene Mantulin k sobě dokonale zapadli.

V létě 2013 vystupovali na festivalech pod širým nebem, z nichž je nutno zmínit koncert na festivalu Rock'n'Sich na stejném pódiu s Tiamat a Pain. Jinjer poprvé ve své kariéře shromáždili pod pódiem několik tisíc fanoušků metalu. Přibližně ve stejnou dobu dostal Jinjer pozvání k účasti v první metalové soutěži na Ukrajině - Best Ukrainian Metal Act 2013, která se měla konat v říjnu 2013. Podle propozicí vybrala porota kapelu pro soutěž, což byli nejvíce prominentní ukrajinští promotéři v oblasti heavy hudby, ale vítěz byl vybrán hlasováním publika. Jinjer pochopili, že nemají šanci vyhrát, protože dalšími soutěžícími byly místní kyjevské kapely s minimálně 10-letými zkušenostmi s mnohem větší podporou fanoušků v hlavním městě Ukrajiny. Kapela však výzvu přijala a odjela do hlavního města, jen aby odehrála dobrou show.

Na cestě do Kyjeva je však potkala nemilá událost, která mohla znamenat tečku nejen v jejich kariéře, ale také v životě hudebníků. Den před soutěží pozdě v noci se Jinjer dostali do hrozné dopravní nehody, když spadli do 4 metrů hlubokého příkopu. Pouze šťastnými okolnostmi si nikdo vážně neublížil a dodávka kapely měla jen zničený chladič a nárazník. Poté, co sebrali veškerou svoji vůli, odvahu a sílu a také peníze, skupina opravila dodávku na nejbližší čerpací stanici a příští den dorazila přesně na zvukovou zkoušku. Nakonec byli Jinjer zvoleni za "Best Ukrainian Metal Act 2013". Kapela ukázala první singl z nadcházející nové desky, nesl název "No Hoard of Value" a na YouTube jej kapela zvěřejnila s vydařeným lyrickým videem.

Zbytek roku 2013 strávili ve studiu komponováním a nahráváním svého dalšího studiového alba. Rok 2014 začal vydáním singlu z připravovaného alba. Video pro "Cloud Factory" zopakovalo úspěch svého předchůdce před dvěma lety. V květnu 2014 vyšla druhá deska s názvem "Cloud Factory" u Leaders Records. Zajímavostí je, že autorkou grafiky na obalu a bookletu je sama zpěvačka Tatiana a portál YouTube spatřil i videoklip k songu "Cloud Factory". Kapela vystoupila na BIG LOVE FEST, kde Jinjer potvrdili status leadrů ukrajinské metalové scény. V březnu 2014 na podporu alba Jinjer vyrazil na měsíční turné a projela celou Evropu s koncerty v Polsku, Německu, Belgii, Francii a Švýcarsku.

V létě roku 2014 se skupina kvůli tragickým událostem v rodném Donbasu, občanská válka mezi separatisty podporovaná Ruskem a ukrajinskými vládními silami, musela kapela přestěhovat do Lvova a narušit všechny stereotypy o nespokojenosti mezi západem a východem Ukrajiny. V roce 2014 se Jinjer zapojily k sestavě absolutně všech festivalů pod širým nebem na Ukrajině, včetně toho největšího - Zaxid Fest, kde kapela opět shromáždila několik tisíc metalistů pod pódiem, což u kapely Ektomorf, kteří byli headlinerem večera, vzbuzovalo značnou nervozitu. Po několika týdnech hráli Jinjer na festivalu Bucovina Rock Castle v Rumunsku, kde sdíleli pódium s takovými legendami jako Nazareth a Dog Eat Dog.

Další tour byla v plánu na podzim, k tomu však bohužel nedošlo, neboť o měsíc později Jinjer zažili další tragédií, která šokovala nejen fanoušky a hudebníky ukrajinské metalové scény, ale také lidi, kteří nebyli spojeni ani s kapelou, ani s Eugene Mantulin heavy hudbou obecně. Jinjer byli u svého blízkého přítele v Kyjevě a odpočívali na cestě do Ruska, kde měli hrát několik koncertů. Když Eugene Mantulin šel kouřit do kuchyně, všichni spali. Sedl ai na okenní rám, a když podřimoval a kouřil, vypadl ale ze třetího patra dolů. Hodně utrpěl a dostal spoustu vážných zranění, to nejhorší - zlomil si páteř a natrhla se mu slezina. Se zlomenou páteří musel podstoupit dlouhou, náročnou a drahou rehabilitaci na oddělení intenzivní péče v jedné z nemocnic v hlavním městě Ukrajiny. Eugene zůstal téměř sám v neznámém městě, je tam pouze kapela a jeho bratr. Díky jednotě hudebníků, fanoušků, lidí, kterým to nebylo lhostejné, se jim podařilo shromáždit částku nezbytnou pro urgentní operaci a zachránit tak Mantulinovi život a dát mu šanci chodit a hrát na bicí v budoucnosti. S tajemným ninjou jako náhradou za bicími hrají pár koncertů v Rusku, Ukrajině a Rumunsku, veškterý výtěžek putoval na léčbu Mantulina. I hodně jejich spřízněných kapel pro Jinjer vybíralo na svých koncertech dary.

Kapela musela zrušit velké turné po Evropě a Velké Británii. V určitém okamžiku byla budoucnost JINJERA nejasná a nejistá. Po nějaké době, po odeznění stresu, se kapela rozhodla hledat náhradu k postu za bicími. Samotný úkol byl neuvěřitelně obtížný, protože Mantulin byl rozhodně jedním z nejlepších mladých bubeníků na Ukrajině a nebylo mnoho lidí, kteří by dokázali hrát jeho linie, a bylo jich ještě méně, kteří by dokázali akceptovat životní styl profesionálního hudebníka v heavy metalu. Jinjer si vybrali mladého a perspektivního člověka, který se jmenuje Dmitriy Kim. Kapela toho chlapíka znala, protože nahrávali v Beast Rec. studio v Gorlovce, kde nový bubeník pracoval jako zvukař. Dmitriy se bez váhání přestěhoval do Lvova, usadil se s ostatními v jejich venkovském domě a začal se učit písničky. Stejně jako Mantulin dokázal vstřebat 11 skladeb za měsíc. Dne 8. listopadu hráli Jinjer na LOADFEST III ve Lvově a další den vyrazili na 17-denní turné po Ukrajině, Rusku a Rumunsku.

Na konci roku 2014 Jinjer vydali na svém oficiálním kanálu YouTube svůj první oficiální live-bootleg z vystoupení na českém FajtFestu, který se konal v červnu 2014. Následně kapela vydala oficiální turné k písni "[Želaju-značit poluču]", které shrnulo veškerou koncertní činnost za celý rok.

Dne 23. prosince 2014 se baskytarista Eugene "Kostyuk" Abdiukhanov stal prvním otcem v kapele, když jeho žena porodila syna. V roce 2014 rovněž ukrajinský a zahraniční hudební tisk věnoval Jinjer velkou pozornost. Evropské magazíny jako The Legacy, Metal Hammer a Rock Hard, hodnotily a dávaly vysoké ocenění albu "Cloud Factory" na stejné úrovni jako albům jiných mezinárodních hvězd. Ukrajinský tisk zhodnotil rok uznáním Jinjer jako jednu z nejjasnějších ukrajinských kapel a Tatiana se přidala k top 10 nejlepších mladých ukrajinských zpěváků všech žánrů. Na Ukrajině se album "Cloud Factory" připojilo k 20 nejlepším albům roku 2014, jedinému metalovému albu mezi popovými a indie kapelami.

Na začátku roku 2015 se Jinjer vydali na krátké mini-turné po Rusku. Jejím vrcholem bylo vystoupení na největším výročním in-door festivalu v Rusku - STARS FUCTORY, který se konal ve dvou největších městech - Moskvě a Petrohradu. I přes veškerá politická a vojenská napětí mezi Ruskou federací a Ukrajinou byli Jinjer diváky velmi srdečně přijati. Kritici v Rusku tvrdili, že Jinjer jsou skutečným objevem festivalu a novou vlnou východoevropské metalové hudby. Kapela dokázala, že skuteční metalisté zůstávají jednotní ve všech situacích bez ohledu na hranice, geopolitiku a další okolnosti. Po návratu domů však Jinjer obdrželi hodně kritiky od ultranacionalistických hnutí, skupina byla dokonce několikrát ohrožována, několik koncertů později bylo téměř zrušeno kvůli útokům a vyhrožování nacistickými a fašistickými skupinami. Naštěstí díky obrovské podpoře fanoušků a také podpoře největších ukrajinských festivalů se Jinjer podařilo vyhnout skutečným problémům a násilí. Kapela každopádně zůstává terčem okrajových pravicových prvků a nedobrovolnou obětí honu na lišky na Ukrajině.

V únoru 2015 museli Jinjer čelit další překážce. V rámci přípravy na jarní Outlander Tour po celé EU požádali členové skupiny o řecká schengenská víza. Přestože skupina měla všechny potřebné dokumenty a pozvánky poskytnuté značkou Leaders Records v Řecku, všech pět členů Jinjer dostalo odmítnutí. Z tohoto důvodu museli polskou část turné odložit na polovinu května. Pouze s velkou pomocí a porozuměním polského konzulátu se kapele Jinjer podařilo získat polská víza a být připraven v polovině března cestovat po Rumunsku, Bulharsku, Řecku, Maďarsku, Slovensku, Itálii, Rakousku a Švýcarsku. Kapela poprvé zahrála také v České Republice, a to v v pražském Exit-u a v Brně. Do Čech se Jinjer pak vrátili ještě v létě a zahráli ve Velkém Meziříčí na FajtFest Open-Air.

Koncert Jinjer v pražském Exit-u se konal 23. května 2015 a o doprovod se postarala legenda českého nu-metalu a crossoveru, kapela Fourth Face v nové sestavě, s novou energií a hlavně pekelně dobrou muzikou a k tomu i mladí a draví Beast Within the Sound, kteří mají za sebou přes relativně krátkou existenci kapely už účast na největším extreme metalovém festivalu v ČR, na věhlasném Brutal Assaultu, a také debutovou desku s názvem "Eternal Conflict". Čtyřlístek uzavírají litoměřičtí We All Gonna Die, nekompromisní deathcorová nálož s velkým potenciálem.

Zatímco většina kapel ze země, která není jasně známa exportem heavy metalu, by se mohla těšit z malého uznání, které se jim dostalo během prvních několika let. Bylo však jasné, že Jinjer toužili více a byli ochotni udělat další krok, aby se to stalo. Právě tento přístup a jasná vize přiměly kapelu, aby rychle napsala a vydala své druhé album "Cloud Factory", a poprvé se pustila do mezinárodního turné, rezervovala si vlastní koncerty a budovala si reputaci tváří v tvář fanouškům, a co je ještě důležitější, podle jejich vlastních podmínek.

Je třeba poznamenat, že turné mělo pozitivní i negativní stránky. Kromě úžasných koncertů a plných klubů všude měla kapela skvělou příležitost navštívit tak fascinující památky jako je Parthenon v Aténách, Koloseum v Římě a mnoho dalších. Na druhou stranu každý člen kapely na turné alespoň jednou onemocněl. Někteří měli horečku až 40 stupňů. Přesto museli hrát představení téměř každý den.


Po měsíci a 25 koncertech se kapela vrátila na Ukrajinu. Na konci dubna Jinjer uskutečnili svoji první exkluzivní show v kyjevském Sentrum Club. Představení bylo zachyceno kamerami a nahráno živě. Mělo být vydáno jako debutové oficiální DVD kapely s názvem "Cloud Factory" na začátku roku 2016. Původně se kapela chystala vydat DVD na podzim roku 2015, ale vzhledem k řadě technických problémů na výrobní lince muselo několikrát odloženo. Toto DVD bylo poslední nahrávkou skupiny s řeckou Leaders Records.

Na konci jara 2015 cestoval Jinjer do Německa, aby se zúčastnil festivalu Open Air am Berg. Tím se pro Jinjer otevřela sezóna pod širým nebem. Celkově kapela vystoupila během letní sezóny 2015 na 7 festivalech v Polsku, Německu, Rumunsku, Albánii a na Ukrajině, kde sdílela pódia s At the Gates, Marduk na RockStadt Fest, byla také co-headlinerem Kreator na Zaxid Fest. Ale uprostřed léta, po vystoupení na Černomořském festivalu, 22. července 2015, kytarista Dimitriy Oksen šokoval skupinu rozhodnutím opustit Jinjer. Bylo to naprosto nečekané, nebyl k tomu žádný náznak ani znamení, ale původní zakladatel Jinjer odešel a hudby se vlastně vzdal. Jak uvedl ve své rozlučce pro fanoušky: "Rád bych věnoval čas a úsilí ještě některým dalším svým snům a ambicím."

Zbytek vystoupení v roce 2015 Jinjer odehráli ve čtyřech. Kapela se nejprve snažila najít náhradu, ale po nějaké době se rozhodli zůstat pouze čtyřčlenným outfitem. Hlavním důvodem bylo, že bylo obtížné najít kytaristu s odpovídajícími technickými dovednostmi a charismatem, ale také to, že nikdo nepochopil, co to znamená být na dlouhých turné a žít život hudebníka v moderním světě. Takže se Jinjer dočasně rozhodli nehledat nového člena. Následujícího dne po zářijovém vystoupení na festivalu Respublika se kapela vydala do města Luck natočit zbrusu nové video k nové písni s názvem "Sit Stay Roll Over". Zvuk písně byl zaznamenán koncem srpna v Morton Studio v Kyjevě. Zpočátku to kapela plánovala vydat jako úvodní singl pro nadcházející EP, které je naplánováno na konec podzimu. Ale pár týdnů poté, co nový videoklip vyšel v říjnu 2015, kdy získal více než 100 000 za prvních sedm dní, dostali Jinjer nabídku od jednoho z nejvlivnějších metalových labelů na světě Napalm Records. Po dvou měsících vyjednávání a nejméně 10 nabídkách od jiných značek z celého světa podepsali Jinjer celosvětovou nahrávací smlouvu a připojil se k rodině Napalm Records. Do plánů kapely to přineslo několik změn. Jinjer museli zrušit vydání EP a začali připravovat materiál pro své nové album, které má vyjít v roce 2016. Mezitím proběhla v roce 2016 i výměna na postu bubeníka, kde odcházejícího Dmitriy Kima nahradil další talent Vladislav Ulasevish.

Pod labelem Napalm Records rychle vydali jejich kriticky uznávané třetí album "King Of Everything", které vyšlo v červenci 2016, stejně jako singl a video ke skladbě "Pisces", které kapele přineslo nové fanoušky, miliony zhlédnutí a streamování a nespočet reagujících videí na YouTube. Textová témata alba popsala Shmaylyuk jako pojednávající o tom, co z nás dělá lidské bytosti, "závislé na tom, co v tomto životě použijeme". Zabývá se zde také některými romantickými tématy, např. v písni "I Speak Astronomy". Shmaylyuk nejen ukazuje svou zranitelnost zkoumáním takových témat, ale také využívá svou emocionální stránku tím, že ji využívá k přidání hloubky do své hudby. Možná je méně omezená mužskými společenskými standardy na to, aby byla "tvrdá", zejména v metalu, ale Shmaylyuk ovládá svou ženskost a emoce způsobem, který je hluboce silný a zároveň nepopiratelně metalový. Nenechte se zmást, ale hudba Jinjer není ani zdaleka měkká a roztomilá. Shmaylyuk a její gang vás zahltí vztekem a postojem megatonů, který podněcuje k moshpitu, stejně snadno, jako mohou přejít do hlubších okamžiků. Paralelní posun mezi těmito různými náladami a styly je jedním z aspektů hudby, díky níž je tak působivě zábavná.

"King Of Everything" předvedlo hudební zdatnost a růst celé kapely a otevřelo tak stavidla pro větší mezinárodní koncertní okruh, který Jinjer rádi využili. Na konci téměř dvou let nepřetržitého turné po Evropě si připsali Jinjer nová teritoria jako Izrael, Filipíny, Spojené arabské emiráty, Spojené království, Amerika, Kanada a většinu Latinské Ameriky, přičemž sdíleli festivalová pódia a turné s kapelami jako jako Arch Enemy, Cradle Of Filth nebo DevilDriver.

Rok 2017 byl opět rokem, kdy si ukrajinská parta divochů Jinjer udělala dvě vystoupení v České republice. Druhý březnový 10. března 2017 v pražském klubu 007 na Strahově a o den později na druhém konci republiky v Jablunkově v Rock Café Southock. Jinjer v pátek znovu rozcupovali Prahu a nekompromisní zpěvačka Tatiana ukázala, že patří k největším ženským talentům současnosti. Ne náhodou je kapela znovu nositelkou ocenění Best Ukrainian Metal Band Of The Year 2016 (poprvé v roce 2013). Jinjer jsou ve formě a charismatická Tatiana zrovna tak. Je snad trochu nespravedlivé, že Tatiana Schmailyuk, která přijela tentokrát úspornější již bez svých dlouhých dredů, strhávala veškerou pozornost. Zbytek kapely si totiž zaslouží rovněž velký obdiv, neboť Jinjer je skupina instrumentálně velmi schopných hudebníků a trojice bicí - basa - kytara apolupracovala neskonale dokonale. To, že Schmailyuk umí skvělý growling a zároveň zpívat čistě jako lesní studánka, se už ví z jejich studiových desek a videoklipů, což oceňuje každý její fanoušek. Tatiana si fanoušky získala takřka okamžitě, a to nejen svým úsměvem, ale zejména ohromujícím vokálem. Přesto všechny přítomné zaskočila, jak precizní výkon dokáže předvést i naživo. Při čistých výškách doslova praskaly zdi a běhal mráz po zádech. Za její pěvecký vrchol lze považovat fantastickou pecku "I Speak Astronomy" z jejich posledního nejpovedenějšího alba "King Of Everything". Brutální kopanec se povedl i s písní "Sit Stay Roll Over", která slušně zatopila pod kotlem před pódiem. V roce 2017 se Jinjer do Česka vrátili ještě jednou, to 1. července 2017 na festival Basinfirefest 2017. Předtím si zahráli také na Slovensku 16. června 2017 v Randal Club v Bratislavě, kde se připojili k Suicide Silence.

Jinjer zveřejnili nové lyric video "Captain Clock" z poslední desky. "Chceme tímto videem přitáhnout pozornost lidí k našim textům a nápadům, které do nich vkládáme. Hodně našich sdělení je důležitých a někdy i osobních. Píseň "Captain Clock" je manifest o našich životech, protože neustále spěcháme a nikdy nemáme čas".

Občas mezi zájezdovými dodávkami, zastávkami v boxech, zákulisními místnostmi, zvukovými zkouškami, hotelovými pokoji, žádostmi o víza a lety do nových turistických cílů se Jinjer znovu ponořili do zkušebny a složili 5 zcela nových skladeb pro něco, z čeho se stalo nové EP, napsané nejen pro fanoušky, ale i pro sebe, protože potřebovali něco nového, aby si udrželi zdravou mysl na cestách.

Ukrajinská progressive metalová hvězda Jinjer se rozhodla vydat své druhé album znovu "Cloud Factory", které jim podle jejich slov otevřela mnohé dveře. Je to velmi osobní nahrávka, inspirována industriálním východem Ukrajiny, odkud kapela pochází. Album vyšlo 16. února 2018 v reedici, tentokrát už u Napalm Records. A Jinjer se v nejlepší formě se vrátili do České republiky v rámci Cloud Factories tour. Půl roku od návštěvy Jinjer v naší republice a jejich zastávky ve Foru Karlín 14. ledna 2018, kde předskakovali Arch Enemy, se k nám vydali znovu, když 2. července 2018 vystoupili v Brně na Melodce A navíc se ukázali den předem 1. července 2018 i v ostravském BARRÁK Music Club, kde je doprovázel místní crossover z Ostravy Up!Great.
Dovoluji si citovat část recenze z jejich koncertu v berněnské Melodce (Zdeňka Šichová / Fakker)
(http://marastmusic.com/Clanky/JINJER-SINOPTIK-SECRETS-OF-SEPARATION)

Na Jinjer bylo dusno. Pot tekl proudem, až jsem myslel, že se v něm budu moci i vykoupat, ale stálo to za to. Chápu jejich úspěch, ta kapela je instrumentálně i emočně na nejvyšší úrovni a Melodka pod jejich pozitivní energií explodovala jako bomba. Horko nehorko, v prostřední části sálu se spustilo peklo v podobě kotle a lidí surfujících na rukou ostatních. Tatjana ve svém černém lesklém oblečku sršela charismatem, přihlížející jí doslova zobali z ruky (až na přihlouplé výkřiky „I Love You“) a její vokály byly, jak jsem předpokládal, ještě o level výše než studiově. Veškeré polohy byly sebejisté, pevné a barvité, svůj hlas prostě živě dovedla do ještě procítěnější a dokonalejší formy. V jeden okamžik nám dávala do držky hlubokým kanalizačním growlem, za nějž by se nestydělo mnoho chlapů, a ten střídala s až nabluesovanými čistými vokály, s nimiž šla ruku v ruce i hudba, která rozhodně není pouze o nějakém „coru“, ale o blues načichlých a najazzlých pasážích, ve kterých dominuje především rytmická sekce. Osobně mě nejvíc uchvacoval basák a jeho virtuózní hra s tlustými strunami, a popravdě, na něj jsem se těšil úplně nejvíce. I když je Tatjana silná zpěvačka a svým zpěvem silně přesahuje metalovou škatulku, bez svých spoluhráčů by nemohla uspět, protože Jinjer není ani zdaleka jen o zpěvu a show, ale také o bravurním istrumentálním podání, kde všechny členy můžeme označit jako talenty, jež člověk nespatří každý den. Nejvíce mě Jinjer bavili s hitovkami Sit Stay Roll Over a I Speak Astronomy, v nichž dostanete vše, co chcete, plus ty nejvýraznější melodie a zpěvové linky. Velmi mě bavila baladická Pisces, kde jsme si mohli nejvíce vychutnat líbezný čistý zpěv a brilantně hladké přechody od něhy do zvířecí nasranosti, kde zpěv s těmito náladami kopírovali i spoluhráči.

Nové EP "Micro" bylo vydáno 11. ledna 2019 současně s jejich začátkem na European Tour společně s kapelami Soilwork a Amorphis. EP bylo přijato s otevřenou náručí od fanoušků i kritiků a skladby "Ape" a "Perenial" byla okamžitě oblíbené, vyšplhaly se na vrchol mnoha žebříčků a setlistů rozhlasových stanic po celém světě a opět prokázaly hudební hloubku a talent ke skládání písní, stejně jako úžasný hlasový rozsah Tatiany.

Kapela k nahrávce uvedla: "Téměř dva a půl roku od vydání a turné k našemu albu "King Of Everything" jsme dostali nutkání začít znovu psát novou hudbu. Chuť vytvářet nové písně rostla více, než si dokážete představit, a tak jsme přeměnili veškerou tu energii do něčeho zvláštního a zbrusu nového... A zdá se, že jsme vytvořili monstrum a nemůžeme se dočkat, až je vám všem dáme k poslechu".

Jejich třetí album "King Of Everything" katapultovalo tuto ukrajinskou akvizicí do kolektivního vědomí metalového vesmíru a jejich nadcházející EP "Micro" se bezpochyby odhaluje jako další milník v historii Jinjer. Již první singl "Ape" není ničím jiným, než je groove proložené nakopnutí s probouzející se výzvou, plnou blikající zvukové zuřivosti a melodických záblesků, zatímco EP "Micro" samo o sobě je emocionálně nabitý výlet od konejšení až po traumatizující a nabité prvotřídní zářezy, které vás mohou nechat klidnými.

Ukrajinští metalisté Jinjer opět hodují na odražení zabijáckých groovů na svém novém albu "Macro" prostřednictvím Napalm Records. Jejich čtvrté studiové album "Makro" navazuje na EP "Micro" a je podivnou kombinací groove metalu, metalcore a nu metalu s progresivními tendencemi. Zpěvačka Tatiana Shmailyuk promluvila s BraveWords o "Macro", ukrajinské metalové scéně, jejích technikách zpěvu a o tom, jak se Jinjer dostali ke svému kurióznímu stylu metalu. Svůj název album dostalo jen z toho důvodu, že po EP "Micro" nepřišla Tatiana na vhodnější název. Jinak EP a "Macro" nemají nic společného, snad jen to, že se natáčely ve stejném studiu a dělí je od sebe šest měsíců.

Ukrajinskou senzace v roce 2019 uhranula metalový svět, fanoušci a kritici však mají tendenci soustředit se na frontmanku Tatianu Shmaylyuk - a ne to bezdůvodně. Střídavě mezi hrdelním, démonickým vrčením a stoupajícími melodickými tóny není ničím jiným než silou přírody a jedním z nejdynamičtějších hlasů žánru. Poslední deska kvarteta, její třetí plnohodnotné album "Macro", je dosud největší ukázkou talentů celé kapely. Devítiskladbové album, které navazuje na "Micro" EP vydané v lednu 2019, předvádí zvuk, který se vyvinul od metalcore v počátcích kapely k divokému, progresivnímu groove metalovému útoku. Začinali s precizností, silou a brutalitou Lamb of God, přidali ambiciózní silné struktury a časové rytmy a melodické sbory ve stylu Lacuna Coil a jste na cestě k tomu, o čem Jinjer je. Ale to nesmíte zapomenout na občasný výbuch rytmu nebo vpád do reggae.

Mezi výjimečné skladby z alba "Macro" patří již "On The Top", která má nejlepší refrén desky, "Judgement (& Punishment)" s reggae zabarvenými verši, a dvoj kombinace "Retrospection" a "Pausing Death", představující některé z nejtěžších a nejreflexivnějších momentů kapely. Každá skladba zde je zde vítězem a Jinjer již tak působivá živá show by měla ještě posílit, až se další z těchto písní najdou cestu na koncertní setlist.

Jinjer jsou jedním z důkazů, že prorazit z "východu" není nemožné. Tahle parta kolem divoženky Tatiany Shmailyuk totiž celosvětově prorazila za méně než 10 let. Jejich živelná vystoupení a osobitý sex appeal zpěvačky a hudba Jinjer propojující několik hudebních žánrů se může stát jedním ze silně promlouvajících počinů pro příští metalovou generaci. Kapely Jinjer a The Agonist z Quebecu (původní domovskou kapelu Alissy White-Gluz, Arch Enemy) vydaly nová alba, spojily síly, pozvaly spřátelené kapely a vyrazily na společné turné po Evropě. Jinjer do České republiky a na Slovensko kromě letního festivalu Brutal Assault zavítali na dva sólo koncerty, ve středu 13. listopadu 2019 do Prahy v MeetFactory) a v sobotu 21. prosince 2019 do Bratislavy (Majestic). Česká zastávka v pražském klubu MeetFactory byla vyprodaná měsíc předem. Neúnavní Jinjer se po svém prvním headline tour po Severní Americe vrátili do Evropy v senzační formě. V pražském MeetFactory vytáhla kapela na světlo pecky z čerstvého alba "Macro" a Tatiana v sobě, jako snad pokaždé, probudila šelmu. Jejich řádění sledovalo přes sedm stovek lidí. V srpnu, v době nedávného čtvrtého výročí jejich průlomového debutu u Napalm Records "King Of Everything", skupina oznámila hrst vybraných koncertů v Německu a Švýcarsku, které se uskuteční zřejmě na podzim.

Strkání hlav do písku během pandemie nikdy nebylo volbou pro ukrajinské groove metal juggernauty Jinjer. Místo toho, aby se utápěli v sebelítosti a využili současnou globální situaci jako záminku k zahálce, kapela nejenže rozpoutala divoké nové video k jejich šestému singlu "The Prophecy"“, ale také oznámila, že bude natáčet videa i pro zbývající tři písně z jejich kriticky uznávaného průlomového alba "Macro". Eugene, baskytarista Jinjer, komentuje: "Když jsme v roce 2019 napsali "The Prophecy", nevěděli jsme, že bude prorokovat věci, které přijdou v roce 2020... celý zmatený, děsivý a matoucí rok, to vše zabalené v našem zbrusu novém singlu. TMužeme si říci, že jsme nejen velmi nadšení z tohoto nového videa, ale také oznamujeme, že vydáme videa ke všem skladbám z našeho alba "Macro". Je to to nejmenší, co můžeme v těchto podivných dobách udělat!"

Jinjer se v současné době připravují na vydání svého prvního oficiálního živého alba "Alive In Melbourne", které vyjde 20. listopadu 2020 prostřednictvím Napalm Records. "Alive In Melbourne" se natáčelo během vyprodaného debutu "Macro Australia Tour" v březnu 2020, jen několik dní před tím, než COVID-19 zastavil světové turné kapely a navždy změnil celý náš život.

Dne 5. března 2020 odehráli ukrajinští moderní metaloví juggernauti JINJER jeden ze svých posledních koncertů, než se svět kvůli globální pandemii Covid-19 stal globálním uzamčením, což z něj učinilo historickou událost v úspěšné kariéře kapely, stejně jako to, že chtěli vzít svět útokem podporou jejich kriticky uznávaného nového alba "Macro" na rozsáhlém světovém turné začínajícím právě v Austrálii. "Byla to doba, kdy všichni jsme si mysleli, že bude vše v pořádku. Plány byly stanoveny! Hlavy plné nadějí! Jen pár dní předtím všechno se rozpadalo a skřípějící se zastavilo... Byla to jedna z posledních metalových show na planetě. Byla to jedna z prvních a bohužel poslední zastávka Macro World Tour - tak jsme měli velké štěstí, že to máme na záznamu i na filmu", komentuje kapela svoji živou nahrávku.


Jinjer jsou bezesporu zaslouženě považováni za jednu z nejlepších metalových skupin Východní Evropy a v cestě vzhůru jim momentálně kromě koronaviru a možnosti vystupovat naživo nic nebrání. Podařilo se jim vystoupit z undergroundové kapely z Ukrajiny v roce 2016, kdy neodehráli žádné velké turné nebo velký festival, přitahovali kolem 200 fanoušků v undergroundových hospodách a klubech, až na právem vychvalovanou mezinárodně uznávanou kapelu se stovkami tisíc posluchačů, od sotva vyprodaných turné v divadlech a malých arénách, až po vystoupení na největších a nejuznávanějších festivalech. A to jen za pouhé čtyři roky! Dnes každý jejich na YouTube dosáhl až 1 000 000 zhlédnutí... Někteří kritici se dnes odvažují dokonce nazvat tuto kapelu budoucností metalu. Tak ať se jim daří, stálo je dost úsilí, odříkání a potkalo je mnoho nečekaných zkoušek, aby si to zasloužili.

Členové kapely:
Tatiana Shmaylyuk - Vocals (2010–present)
Roman Ibramkhalilov - Guitars (2010–present)
Eugene Abdiukhanov - Bass (2011–present)
Vladislav Ulasevish - Drums (2016–present)
Bývalí členové:
Dmitriy Kim - Drums (2014–2016)
Dmitry Oksen - Guitars (2009-2015)
Eugene Mantulin - Drums (2013–2014)
Alexander Koziychuk – Drums (2011–2013)
Vyacheslav Okhrimenko – Drums (2009–2011)
Max Fatullaev - Vocals (2009-2010)

Členové Tatiana Shmaylyuk
(celým jménem Tatiana Booyaka Shmaylyuk)
(narozena 15. března 1987, Donetsk, Ukraine)
Vocals


Tatiana Shamyluk je ukrajinská zpěvačka, známá především jako sólová zpěvačka progressive metal outfitu Jinjer, ke které se připojila v roce 2010, po odchodu původního vokalisty Maksyma Fatullaieva, který se odstěhoval do Spojených států. Vokální styl Tatiany Shmayluk zahrnuje growling a čistý vokál, mezi kterými hladce přechází a využívá obojí ve skladbách Jinjer.

Prvními vzory pro Tatianu byli otec a její bratr. Když ji bylo 11 let, naučili ji hrát na kytaru. Její otec byl v mládí baskytaristou a také hrál na několik dalších nástrojů. Její bratr nosil hodně hudby domů, a tak Tatiana začala od rockové hudby, tehdy od ruského rocku. Později začala poslouchat metal a rocka, grunge a punk rock. Tatiana není typická metalistka a její rodiče vůbec netušili plán jejich dcery, že se připojí k metalcore kapele. "Ano, bylo to docela těžké, protože... Moji rodiče to opravdu neudělali, že by toto rozhodnutí schválili. Vlastně jsem se jich nezeptala, například: "Mami a tati, můžu to udělat?". Ne! To ne. Udělal jsem to z vlastní vůle".

Když uslyšela Nirvanu, byla z ní unesena a stále je jejím velkým fanouškem. Pak si poslechla Alice in Chains a The Offspring, kteří ji rovněž hodně inspirovali. Když mi bylo 12 nebo 13 let, byl velkým fanouškem The Offspring. Sedávala doma se sluchátkama a poslouchala The Offspring, přitom si představovala, že je na jevišti. Udělala to tisíckrát, každý večer, než nakonec usnula.

Tatianiny osobní vokální inspirace sahají od Randy Blythe (Lamb of God) a Otep Shamaye po Mikaela Akerfeldta (Opeth) a Sandru Nasic (Guano Apes). Přes své metalové sklony a obratnou schopnost přechodu z drsných na krásně čisté vokály přiznává vášeň pro další hudbu, jako je soul, rhythm & blues, funk a jazz.

Vstupem do skupiny Jinjer si tak vlastně splnila svůj dětský sen. Shmayluk a její skupina na sebe upoutaly pozornost vítězstvím v Best Ukrainian Metal Act Award v roce 2013 a poté znovu v roce 2016 spolu s cenou za nejlepší videoklip k písni "I Speak Astronomy". Tento zájem je přivedl k vydání jejich třetího alba "King of Everything" prostřednictvím renomovaného labelu Napalm Records. V následujících letech kapela koncertovala s mnoha známými metalovými akty, jako jsou Cradle Of Filth, Arch Enemy a Amorphis a dalšími.

Členové Roman Ibramkhalilov
(narozen 2. října ***, Ukraine)
Guitars


Roman je ukrajinský hudebník a hráč na kytaru. je členem kapely Jinjer, ke které se připojil v roce 2010. S kapelou už vydal tři studiové desky, EP a jednu živou nahrávku.

Členové Eugene Abdiukhanov
(také Eugene Kostyuk)
(narozen ***, Makijivka, Ukraine)
Bass


Eugene je ukrajinský hudebník a hráč na baskytaru. Podle rodičů je rusko tatarského původu. Od roku 2011 je členem kapely Jinjer. Žije v Kyjevě, je ženatý od 15. dubna 2015.

Než jsem začal hrát na basu, byl jsem sportovec, trochu profesionální, ale to mu bylo jen 15 let. Před hudbou to byla nejdůležitější věc v jeho životě. Dělal jsem bojová umění, jiu jitsu a judo.

Pak odešel studovat na univerzitu, obor German Philology na škole Donetsk National University, ale zároveň začal hrát na basu, neboťcelý život byl velkým fanouškem hudby. Ale když mu bylo 18, potkal nové přátele, muzikanty a trávili spolu hodně času. Tehdy si pomyslel, že by bylo dobré hrát, a řekl si "takže, basa, jen čtyři struny, bude to snadné". Tak se chopil baskytary. Ale neznamenalo ještě konec sportování. Prostě to byla těžká doba, protože na univerzitě dostával spoustu domácích úkolů a zkoušek a měl rovněž několik vážných zranění kolene a ramene. Jen zpomalil a už jsem se nezúčastňoval soutěží. Ale když mu bylo kolem dvaceti, pohádal jsem se na ulici a doslova si zlomil pěst - to už znamenalo konec sportu a nový začátek v hudbě.

Velmi dlouho nechodil do posilovny a začal znovu až v roce 2013. Tehdy se vrátil ke svým starým přátelům, ke stejnému týmu, a znovu začal trénovat, ale pak v místě, kde žil, v Donecku, začala válka. Stal se otcem, protože moje přítelkyně byla těhotná, takže s nimi nechtěl zůstat na území války. Nemohli hrát žádná představení, žádné koncerty, protože to bylo blokováno, lidé nemohli vycházet ven. Bylo to prostě nebezpečné.

Přestěhovali se z Donbassu do Lvova a neměli co dělat, jen hrál hudbu, a vlastně se začal živit hudbou a bylo to jako zlomový bod. Jeho otec mu dlouho nerozuměl, stále mu říkal "proč nepřestaneš s těmi hovadinami? Jen ztrácíš čas! Proč se nevrátíš ke sportu?" Pochopil to, až když viděl, že je na správné cestě, což bylo někdy v letech 2015-2016. Tehdy jeho rodiče prostě pochopili, že fungovalo pro Eugena i pro všechny ostatní. Takže měli jen jiné zdroje příjmu.

Když už nesportuje, snaží se jíst zdravěji, přáznává také, že při turné s kapelou si dává kliky.

Členové Vladislav Ulasevish
(také Vlad Ulasevish)
(narozen 12. prosince ***, Ukraine)
Drums, Percussion


Vladislav je ukrajinský hudebník a hráč na bicí a perkuze. Vystudoval hudební školu, takže je vzděláním pianista. Dokonce pokračoval ve studiu na hudební univerzitě v Kyjevě. Vždy ale miloval metalovou hudbu a pak se začal učit hrát na kytaru.

Na bicí se začal učit hrát, když jeho předchozí kapela před Jinjer potřebovala nového bubeníka, tak řekl ostatním, že bude hrát na bicí. Od roku 2016 je členem kapely Jinjer. Dříve hrával v kapele MegamasS a Zlam, se kterou už nahráli dvě alba a EP.

K jeho oblíbeným bubeníkům patří Eloy Casagrande (Sepultura), Matt Garstka (Animals As Leaders), Navene Koperweis (ex-Animals As Leaders) a Tomas Haake (Meshuggah).

Členové Dmitry Oksen
(narozen ***)
Guitars


Dmitri je ukrajinský hudebník a hráč na kytaru. Byl zakládajícím členem kapely Jinjer, kterou opustil v létě 2015. V poznámce na rozloučenou uvedl: "Chtěl bych věnovat čas a úsilí některým svým dalším snům a ambicím". V té době byl jediným původním členem kapely.

Kapela od té doby zůstala pouze jako kvarteto a skládá se z neoriginálních členů, ale Tatiana tam byla od jejího založení, takže je něco jako částečný původní člen, který v kapele zůstal.

Členové Eugene Mantulin
(narozen 30. září ***, Donetsk, Donets'Ka Oblast', Ukraine)
Drums, Percussion


Eugene je ukrajinský hudebník a hráč na bicí a perkuze, programování bicích. Zabýval se práci pro UNITE. V letech 2013-2014 byl členem kapely Jinjer, až do svého úrazu při pádu z okna. Zlomil si páteř a natrhla se mu slezina. Se zlomenou páteří musel podstoupit dlouhou, náročnou a drahou rehabilitaci na oddělení intenzivní péče v jedné z nemocnic v hlavním městě Ukrajiny.

Podle kapely se Eugene ve svém stavu cítí dobře, co nejlépe. K lepšímu stavu je ještě velmi dlouhá cesta, než se plně postaví, a to doslova i obrazně, ale vzhledem k závažnosti jeho zranění je pokrok u něj prostě úžasný. Je plný pozitiv, radosti a bojuje dále. Navíc se vážně pustil do hry na kytaru, neustále se angažuje, něco píše a nahrává.

Členové Alexander Koziychuk
(narozen ***, Ukraine)
Drums, Percussion


Alexander je ukrajinský hudebník a hráč na bicí. Spolupracoval s kapelou Jinjer v letech 2011-2013.

Členové Dmitriy Kim
(rodným jménem Dmytro Gerasimov)
(narozen 11. dubna 1991, Luhansk, Luhansk Oblast)
Drums, Percussion


Dmytriy je ukrajinský hudebník a hráč na bicí nástroje. Vystudoval vysokou školu VNU DALJA na fakultě Institut počítačových systémů a technolgií v oboru Informatika. Dálkově vystudoval rovněž filologickou fakultu v oboru Pedagogika. Pracuje jako studiový bubeník, občas vypomáhá někteým projektům i koncertně. V letech 2014-2016 působil jako člen kapely Jinjer, kde nahradil dočasně Eugene Mantulina, po jeho tragické nehodě. Nahrál s nimi jejich třetí album "King Of Everything" (2016).

Působil však v mnoha dalších kapelách jako Balance Interruption (2013-present), Brilliant Coldness (2011-?), Drift Of Genes (2012-2014), Goatpsalm (2014-present), Hexenmeister (jako Erasmius, 2011-present), Human Nihility (jako Dmitriy Kim, 2015, 2017), Jyotişavedãñga (2018), Morton (2016-present), Posthumous Blasphemer (2017-present), Project Infinity, Selvmord, Sick Rites (jako D., 2012-2018), Temnich (2009-2011), Torturer (jako Erasmius, 2010-present), Ungoliantha (2013,2016), Skyglow (2018), Goat Sperm (2018), [Do Skonu], [Potuga]. Koncertně hostoval se skupinami Kaosophia (2019-present), Infecting the Swarm (2019), [Do Skonu] (jako D. Kim, 2011-present) a [Temnič] (2011-present).

Členové Vyacheslav Okhrimenko
[Vjačeslav Ochrimenko]
(narozen ***)
Drums, Percussion


Vyacheslav je ukrajinský hudebník a hráč na bicí. Byl zakládajícím členem kapely Jinjer v roce 2009.

Působil v kapelách [Emi Grand] - pop punk, [TRUBAYI] - rock, Spam Factory - metal, Star Up - alternativa, Jinjer - metal, Chip & Devil - punk, Bright Memories - metal, [Grovi papy (Tátovo obočí)], QNG/[Kuindži] - rock, [Moj Versal'] a S.K.A.Y. V posleední době působí v kapelách Lama, Morphom, Us, DJ Ostrovski.

Členové Max Fatullaev
(celým jménem Maksim Fatullaev)
(narozen 24. září 1984, Ukraine)
Vocals


Max je zpěvák pocházející z Ukrajiny. Opustil kapelu Jinjer, aby se přestěhoval do Spojených států. Nyní žije v Laguna Niguel, Kalifornie, USA.

Působil také v kapelách AYDA a Avenue of the Sun.

Studiové desky:
2019 Macro
2019 Micro
2016 King Of Everything
2014 Cloud Factory
2012 Inhale, Don't Breathe
Ostatní nahrávky:
2020 Alive In Melbourne (live)
2016 Crowd Factory
2009 Objects In Mirror Are Closer Than They Appear



Skupina:
Tatiana Shmailyuk - Vocals
Roman Ibramkhalilov - Guitars
Eugene Abdiukhanov - Bass
Vladislav Ulasevish - Drums
Hosté:
Diskografie Macro
Vyšlo 25. října 2019, Napalm Records, NPR818JC (Europe)

Seznam skladeb:
01. On The Top (5:28)
02. Pit of Conscinousnesss (4:12)
03. Judgement & Punishment (4:19)
04. Retrospection (4:24)
05. Pausing Death (4:44)
06. Noah (4:13)
07. Home Back (4:20)
08. The Prophecy (4:01)
09. IainnereP (5:28)
Total Time: (55:11)

All songs writen and performed: Jinjer
Recorded, Mixed and Mastered: Max Morton at Morton Studio & Kaska Studio
Produced: Max Morton & Jinjer
Artwork: Visual Amnesia / Reuben Bhattacharya

Skupina:
Tatiana Shmailyuk - Vocals
Roman Ibramkhalilov - Guitars
Eugene Abdiukhanov - Bass
Vladislav Ulasevish - Drums
Hosté:
Diskografie Micro
Vyšlo 11. ledna 2019, Napalm Records, NPR 334 JC

Seznam skladeb:
01. Ape (3:16)
02. Dreadful Moments (4:45)
03. Teacher, Teacher (5:52)
04. Pernnial (4:38)
05. Micro (1:43)
Total Time: (20:14)

All songs writen and performed: Jinjer
Recorded, Mixed and Mastered: Max Morton at Morton Studio & Kaska Studio
Produced: Max Morton & Jinjer
Artwork Design & Concept: Oleg Rooz
Original Artwork: Riley Schmitz

Skupina:
Tatiana Shmailyuk - Vocals
Roman Ibramkhalilov - Guitars
Eugene Abdiukhanov - Bass
Dmitriy Kim - Drums
Hosté:
Diskografie King Of Everything
Vyšlo 29. července 2016, Napalm Records, NPR 677 JC

Seznam skladeb:
01. Prologue (2:51)
02. Captain Clock (4:46)
03. Words Of Wisdom (3:39)
04. Just Another (4:15)
05. I Speak Astronomy (5:54)
06. Sit Stay Roll Over (4:22)
07. Under The Dome (4:52)
08. Dip A Sail (4:14)
09. Pisces (5:06)
10. Beggars' Dance (2:07)
Total Time (45:24)

Recorded, Mixed and Mastered at Morton Studio 2016
Producer: Max A-K Morton Pasechnik
Artwork: Slippy Inc

Skupina:
Tatiana Shmailyuk - Vocals
Roman Ibramkhalilov - Guitars
Dmitriy Oksen - Guitars
Eugene Abdiukhanov - Bass
Eugene Mantulin - Drums
Hosté:
Max Morton - Acoustic Guitar (02)
Diskografie Cloud Factory
Vyšlo 1. května 2014, The Leaders Records
CD 2015, The Leaders Records, BITX-1013 (Japan)
reedice 16. února 2017,

Seznam skladeb:
01. Outlander (3:56)
02. A Plus or a Minus (4:33)
03. No Hoard of Value (4:45)
04. Cloud Factory (4:44)
05. Who Is Gonna Be the One (5:31)
06. When Two Empires Collide (4:50)
07. So I Wish (3:08) Želaju - značit poluču
08. Bad Water (5:03)
Total Time (36:00)



Skupina:
Tatiana Shmailyuk - Vocals
Roman Ibramkhalilov - Guitars
Dmitriy Oksen - Guitars
Eugene Abdiukhanov - Bass
Alexander Koziychuk - Drums
Hosté:
Diskografie Inhale, Don't Breathe
EP, 2012, self-released, Ukraine
CD 10. března 2013, The Leaders Records, TLR005 (Greece)
19. června 2013, The Leaders Records, XQIR-1011 (Japan)

Seznam skladeb:
01. Until The End (4:43)
02. Waltz (4:22)
03. Scissors (3:56)
04. Exposed As A Liar (4:18)
05. My Lost Chance (4:34)
06. Hypocrites And Critics (3:49)
07. Objects In Mirror Are Closer (3:20)
Total Time: (29:02)

Japan released:
01. Until The End (3:59)
02. Waltz (3:39)
03. Scissors (3:23)
04. Exposed As A Liar (3:40)
05. My Lost Chance (3:56)
06. Hypocrites & Critics (3:26)
07. Objects In Mirror Are Closer Than They Appear (3:07)
Total Time: (25:10)

Bonus tracks:
08. Destroy (Live) (3:30)
09. Scissors (Live) (3:22)
10. Waltz (Live) (3:14)
Total Time: (13:06)

Producer: Jinjer
Engineered: Alex Irokez Eliseev at Beasts Studio
Booklet Editor, Layout: Drakontas Graphics


Skupina:
Tatiana Shmailyuk - Vocals
Roman Ibramkhalilov - Guitars
Eugene Abdiukhanov - Bass
Vladislav Ulasevish - Drums
Hosté:
Diskografie Alive In Melbourne
Vyšlo 20. listopadu 2020, Napalm Records

Seznam skladeb:
01. Intro
02. Teacher, Teacher! (5:56)
03. Sit Stay Roll Over (4:38)
04. Ape ()
05. Judgement & Punishment ()
06. I Speak Astronomy ()
07. Who Is Gonna Be The One ()
08. Noah ()
09. Retrospection ()
10. Perennial ()
11. On The Top ()
12. Pit Of Consciousness ()
13. Home Back ()
14. Words Of Wisdom ()
15. Pisces ()
16. Captain Clock ()
17. Outro ()
Total Time: (00:00)

Recorded during the sold out debut Macro Australia Tour in Melbourne, on March 5, 2020
Artwork: Gabriel Nicoletti

Skupina:
Tatiana Shmailyuk - Vocals
Dmitriy Oksen - Guitars
Dmitriy Kim - Drums
Roman Ibramkhalilov - Guitars
Eugene Abdiukhanov - Bass
Hosté:
Diskografie Crowd Factory
DVD, vyšlo 2016, The Leaders Records, TLR042 (Greece)

Seznam skladeb:
Recorded live at Sentrum
01. No Hoard of Value ()
02. Cloud Factory ()
03. Waltz ()
04. Exposed As a Liar ()
05. Outlander ()
06. Until the End ()
07. When Two Empires Collide ()
08. Hypocrites and Critics ()
09. A Plus or a Minus ()
10. [Želaju-značit poluču] ()
11. Scissor ()
12. Who Is Gonna Be the One? ()
13. Bad Water ()
Recorded live from Loadfest 4.0
14. No Hoard of Value ()
15. Cloud Factory ()
16. [Želaju-značit poluču] ()
17. A Plus Or a Minus ()
Total Time: (00:00)

Produced: Jinjer
Directed and Filmed: Andrej Korotich
Filmed on April 24th 2015 in Kiev, Ukraine and at Loadfest 4.0. (track 14-17)

Skupina:
Dmitry Oksen - Guitars
Vyacheslav Okhrimenko - Drums
Max Fatullaev - Vocals
Hosté:
Diskografie Objects In Mirror Are Closer Than They Appear
Vyšlo 2009, self-released (Ukraine)

Seznam skladeb:
01. Abbyss (3:34)
02. Angels (They Will Get Us All) (4:18)
03. Destroy (3:44)
04. The Game (3:20)
Total Time: (14:56)

Booklet uvádí název "O.I.M.A.C.T.T.A. Vol. I".

Jinjer 2011
2011 - Roman Ibramkhalilov, Dmitriy Oksen, Alexander Koziychuk, Tatiana Shmailyuk, Eugene Abdiukhanov



Jinjer 2013






2014 - Roman Ibramkhalilov, Dmitriy Oksen, Eugene Mantulin, Eugene Abdiukhanov, Tatiana Shmailyuk






Dmitriy Oksen, Eugene Abdiukhanov, Tatiana Shmailyuk, Eugene Mantulin, Roman Ibramkhalilov

  

Jinjer 2016
Roman Ibramkhalilov, Dmitriy Kim, Eugene Abdiukhanov, Tatiana Shmailyuk



Jinjer 2018


Eugene Abdiukhanov, Eugene Mantulin, Roman Ibramkhalilov, Dmitriy Oksen, Tatiana Shmailyuk

  

Jinjer 2015


Sestava alba "King Of Everything"



Jinjer 2020

Oficiání stránky:
http://jinjer-official.com
https://jinjer-jinjer.bandcamp.com/
https://kickassmetal.wordpress.com/tag/world-class-guitarist-roman-ibramkhalilov/
https://www.facebook.com/JinjerOfficial
http://jinjer-metal.com
https://label.napalmrecords.com/jinjer

Nahoru ProgressRock
Made by 
©  6.11.2020 
Menu Poslední aktualizace: 6.11.2020
mbrezny@centrum.cz 
...a vzkaz autorovi!